"خاور" بازسازی اتوبوس های شهری را شروع کرد/ دو سناریو کلی 98

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی یونسیان با اشاره به استقبال تعدادی از شهرها برای حضور در طرح بازسازی و نوسازی اتوبوس های فرسوده ناوگان حمل و نقل شهری در  ایران خودرو دیزل گفت: با نوسازی یک دستگاه اتوبوس فرسوده O457 ، این پروژه آغاز به کار کرد که ظرف سه هفته با کمترین هزینه به لحاظ بازسازی قوای محرکه و ترمیم داخلی بازسازی انجام و آماده تحویل به مشتری شده است. 

وی افزود: ایران خودرو به منظور مقابله با شرایط حاکم بر بازار تمام توان را برای استفاده از ظرفیت های داخلی در جهت تولید قطعات خارجی برای خودروهای سنگین به کار گرفته و این شرکت همگام و هم مسیر با گروه صنعتی ایران خودرو تلاش می کند تا ظرفیت های پنهان داخلی را به منظور خودکفایی در تولید قطعات خودروهای سنگین شناسایی کرده و از شرکت های دانش بنیان برای مشارکت در این بخش حمایت می کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه محصولاتی مانند کامیون واگن هود و مینی بوس آرین با 90 و 80 درصد خودکفایی از جمله افتخارات "خاور" محسوب می شود  در خصوص تعهدات معوق احتمالی توضیح داد: تلاش می کنیم در زمان های مقرر به تعهدات با حداقل تاخیر به مشتریان عمل کنیم. 

یونسیان با اشاره به برنامه های در دست اقدام برای تولید سال آینده توضیح داد: برای سال آینده دو سناریو در پیش داریم . اولین سناریو انجام تولیدات داخلی با افزایش خود کفایی و دیگری قراردادهای جدید با شرکای خارجی است که هر دو به طور موازی در دستور کار شرکت قرار دارد.

انتهای پیام