زمان افزایش سرمایه "کچاد" + مجمع زیرمجموعه مهم سایپا و ۷ شرکت

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با اتمام دوره مالی منتهی به مهر و سه شرکت ساروج بوشهر، سرمایه گذاری پردیس و پاکسان به دنبال به پایان رسیدن دوره مالی منتهی به آذر سال جاری،زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کردند.

همچنین مواد ویژه لیا پیرو مجمع نوبت اول که در 28 آذر به حد نصاب نرسید جهت تصویب صورت های مالی منتهی به مرداد به مجمع سالانه نوبت دوم می رود.

در این میان، پتروشیمی گلستان بر ای انتخاب اعضای هیات مدیره، گسترش صنایع پیام برای انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و سرمایه گذاری رنا جهت تصویب صورتهای مالی منتهی به شهریور سال جاری به مجمع عادی بطور فوق العاده و شرکت چادرملو برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه به مجمع فوق العاده می روند.

بنابراین گزارش،شرکت چادرملو با اخذ مجوز افزایش سرمایه 31 درصدی، سرمایه فعلی را از 3.35 به 4.4 هزار میلیارد تومان می رساند.تامین مالی "کچاد" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و صرف جبران مخارج انجام شده سرمایه گذاری ها می شود.

پتروشیمی گلستان(مجمع عادی بطور فوق العاده نوبت دوم): ساعت 14 روز چهارشنبه یک اسفند در سایت شرکت

مواد ویژه لیا(مجمع سالانه نوبت دوم): ساعت 9 روز یکشنبه 28 بهمن در مجتمع فنی تهران

چادرملو(مجمع فوق العاده): ساعت 9 روز دوشنبه 29 بهمن در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش

فروشگاه رفاه: ساعت 8:30 روز سه شنبه 30 بهمن در سازمان حج و زیارت

گسترش صنایع پیام(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 9 روز چهارشنبه یک اسفند در خیابان ظفر، ک ناجی، ک فرزان نوربخش، ک پیروز شرقی ابتدای کوچه سینا پلاک 11

ساروج بوشهر: ساعت 9 روز یکشنبه 28 بهمن در هتل بزرگ ارم

سرمایه گذاری پردیس: ساعت 15 روز شنبه 27 بهمن در هتل سیمرغ

پاکسان: ساعت 10 روز شنبه 27 بهمن در هتل المپیک

سرمایه گذاری رنا(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 14 روز سه شنبه 30 بهمن در پژوهشگاه صنعت نفت

انتهای پیام