وزارت دفاع برای ورود به صنعت خودروسازی اعلام آمادگی کرد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل فارس، رضا طلایی‌نیک در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن با بیان اینکه دشمن جلوگیری از پیشرفت انقلاب را نشانه گرفته، گفت: اگر شرکت‌های خودروسازی توان تولید خودروهای باکیفیت و داخلی را ندارند وزارت دفاع آماده است تا تمام توان و دانش نظامی در تولید خودرویی را در اختیار آنان قرار دهد.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد نیازهای دفاعی توسط نیروهای داخل تولید می‌شود، افزود: با بودجه کم نظامی پیشرفته‌ترین پهبادها، موشک‌ها و سلاح‌های نظامی توسط مهندسان و دانشمندان جوان داخلی تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های اقتصادی فراهم‌شده ولی هنوز نتوانستیم اثر آن را در زندگی مردم ایجاد کنیم، گفت: باید زیرساخت‌ها و علم و دانش موجود جاری شود تا مردم اثر آن را ببینند کما اینکه پیشرفت یکی از دغدغه‌های اصلی رهبر انقلاب است که باید به آن توجه ویژه شود.هیچ کشوری توان مقابله نظامی با ایران را ندارد،هنوز هم نابسامانی‌های معیشتی داریم ولی زمینه رشد و پیشرفت نیز وجود دارد.

طلایی‌نیک با تأکید بر اینکه اکثر مسئولان به فکر بهبود معیشت هستند،گفت: این‌گونه نیست که مسئولان اهل زراندوزی باشند ولی دولت باید از ظرفیت مردم به‌خوبی استفاده کند و در مقابل در این مسیر مثل همیشه همراه باشند.

انتهای پیام