پیش بینی نماینده مجلس از ادامه کاهش قیمت دلار

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قاسم احمدی لاشکی با اشاره به اینکه رئیس بانک مرکزی از کاهش قیمت دلار خبر داده به خانه ملت گفت: برای پیش بینی آینده ارز باید به دلایل و مصادیق توجه داشت. مدیریت همتی در بانک مرکزی به بازار ارز ثبات قابل توجهی داده است. 

وی با اشاره به برنامه های بانک مرکزی در مدیریت جدید افزود: اگر برای مدیریت بازار ارز برنامه وجود نداشت حتما تاکنون در این حوزه به اشکالات متعددی بر می خوردیم. درحال حاضر سران قوا با هماهنگی مناسب مسائل را در شورای هماهنگی اقتصادی به درستی پیش می برند و بانک مرکزی نیز با ورود درست و به موقع نسبت به کاهش قیمت ها اقدام کرده است. 

این نماینده مجلس ادامه داد: قوای سه گانه تدابیر برای کاهش قیمت ها اندیشیده اند .قوه قضاییه با اقدامات قهریه و قوای دیگر در راستای حمایت و تشویق تولید کننده داخلی روندی را طی کرده اند که به ثبات در بازار منجر شده که نباید این اقدامات نیمه کاره رها شود. اگر برنامه های کاهش قیمت استمرار پیدا کند و نیمه کاره رها نشود به مقصد می رسیم در غیر اینصورت کاهش قیمت ها محقق نمی شود و تمام تلاش ها و برنامه ها شکست می خورد. 

احمدی لاشکی گفت: اگر روند موجود ادامه پیدا کند و تلاش ها شبانه روزی دراین حوزه صورت گیرد به سمت ثبات یا کاهش نرخ ارز خواهیم رفت. کمیسیون اقتصادی مجلس هم در راستای حمایت از مردم، تدابیری برای ثبات و کاهش قیمت ها در نظر دارد .

انتهای پیام