صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰ و ۲۰۰ درصدی سه شرکت بورسی و فرابورسی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سه شرکت گلتاش، داروسازی تهران شیمی و سینا دارو مجوز افزایش سرمایه 100، 200 و 100 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

شرکت گلتاش‌ مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی را از سازمان بورس گرفت.به این ترتیب، "شگل" بورسی می تواند سرمایه اسمی 50 میلیارد تومانی را از محل سود انباشته به 100 میلیارد تومان برساند تا قادر به استفاده از معافیت کاهش مالیات عملکرد و جلوگیری از خروج 10 میلیاردتومانی ( استفاده از معافیت مصوبه 16 تیر سال جاری شورای عالی هماهنگی اقتصادی در خصوص معافیت مالیاتی حاصل از افزایش سرمایه از محل سود انباشته ) باشد.

شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر مالک بیش از 77.7 درصد سهام این شرکت است.

همچنین داروسازی تهران شیمی مجوز افزایش سرمایه 200 درصدی را دریافت کرد تا سرمایه فعلی را از 14.85 به 44.55 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "شتهران" از محل سود انباشته و با هدف جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

شرکت سینا دارو نیز می تواند سرمایه فعلی را از 40 به 80 میلیارد تومان می رساند."دسینا" این تامین مالی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت تامین مالی و تکمیل بخشی از مخارج باقیمانده طرح انتقال و توسعه خطوط تولیدی صرف می شود.

شرکت سرمایه گذاری خوارزمی با 47.3 درصد در ترکیب سهامداری این شرکت بورسی حضور دارد.

انتهای پیام