"افق" با ۱۶۹۵ تومان کشف قیمت شد/ کاهش سهمیه + رکورد جدید خریداران

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دقایقی پیش فرایند عرضه اولیه 5 درصد از سهام شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در بورس تهران آغاز و هر سهم این شرکت تازه وارد 1695 تومان کشف قیمت شد.

این عرضه شامل 50 میلیون سهم "افق" بود که محدوده 1600 تا 1695 تومان و سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 200 سهم تعیین شده اما به دلیل استقبال زیاد متقاضیان مقرر شد به هر کد 132 سهم تخصیص داده شود . بنابراین 386 هزار و 817 سهامدار ( شامل 385 هزار و 805 حقیقی و 1012 حقوقی ) قادر به خرید شدند تا بعد از رکورد 359 هزار خریدار تامین سرمایه لوتوس پارسیان، رکورد تازه ای در عرضه اولیه ها به دست آید.

از ابتدای سال تا به امروز ، شانزده شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، پتروشیمی غدیر ، کشاورزی و دامپروی بینالود، پتروشیمی پارس، کشت و دام قیام اصفهان، عطرین نخ قم ، تجارت الکترونیک پارسیان کیش، دارو سازی اوه سینا، کشت و صنعت و دامپروری پارس ، پتروشیمی بصیر و سنگ آهن گهر زمین، صنایع ماشین های اداری ایران و شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان ، کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرم دره ،تامین سرمایه لوتوس پارسیان و کشت و دامداری فکا وارد بازار سهام شده اند.

انتهای پیام