اولویت فدراسیون جهانی بورس‌ها در سال ۲۰۱۹ اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، دبیرخانه فدراسیون جهانی بورس‌ها از انسجام مقرراتی و طبقه‌بندی بازارها، سیاست‌های مرتبط با فن‌آوری در حوزه‌هایی مانند عرضه اولیه سکه‌های ارز دیجیتال، دارایی‌های رمزنگاری شده و حفاظت سایبری، مباحث زیست محیطی، اجتماعی و راهبری در ساختارهای بازار، روشن شدن ماهیت داده‌های بازار و مسائل مرتبط با طرف مرکزی تسویه معاملات به عنوان اولویت‌های کاری این فدراسیون در سال 2019 یاد کرد.

همچنین فدراسیون جهانی بورس‌ها در سال جدید به تنظیم قوانین بازار و فعالیت‌های تحقیقاتی ادامه خواهد داد و چهار رکن راهبردی شامل مشاوره، آموزش، بازارهای نوظهور و خدمات پس از معامله را اساس اجرای برنامه‌ها قرار می‌دهد.

اولین نشست سال جاری فدراسیون جهانی بورس­ ها در ژانویه 2019 به میزبانی بورس نزدک و در لندن برگزار شد و طی آن بورس دارالسلام تانزانیا به عنوان عضو کامل این فدراسیون تایید و پذیرفته شد.

به گفته رئیس هیات مدیره فدراسیون جهانی بورس‌ها، دو سال آینده دوره تغییر و جابه‌جایی بازارهای سرمایه در سراسر جهان خواهد بود. این فدراسیون برای تقویت ساختار بازار می‌کوشد تا با تکیه بیشتر بر چهار اصل انصاف، شفافیت، نظم و سلامت، اعتماد مشتریان و ذی‌نفعان را همچنان حفظ کند.

انتهای پیام