نقد تند و تیز روزنامه کیهان به مشاور رسانه ای احمدی نژاد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالرضا داوری که عضو حلقه انحرافی محسوب می‌شود در پیامی توئیتری اعلام کرد: رضا پهلوی هم اگر به خداگونگی انسان باور داشته باشد و برای توانمند شدن انسان ها تلاش کند و با هر شیوه‌ای که برای انسان ها حقارت و ذلت می‌خواهد مبارزه کند حتماً بهاری است. اصولاً نهضت بسوی بهار، حزب و تشکیلات نیست، جریانی انسانی است که مرز مذهبی و سیاسی و نژادی و جغرافیایی ندارد.

گویا عضو حلقه انحرافی فراموش کرده که ربع پهلوی و مادر وی به همراه پدر مقبور اموال ملت ایران را غارت کردند و به خارج بردند و بخشی از همان پول‌ها را علیه ملت ایران هزینه کردند. با این وصف احتمالاً بشود نتانیاهو و ترامپ و اوباما را هم بهاری حساب کرد.

بلانسبت بهاری، حلقه‌های ماسونی و بهایی و صهیونیستی نیز با وجود نگرش فرقه‌ای مدعی‌اند مرز مذهبی و سیاسی ندارند و همه مسئله‌ آنها انسان  است. برخی از اعضای حلقه انحرافی چند سال پیش در واکنش به اینکه چرا به جای مکتب اسلام از مکتب ایرانی نام می‌برید و کمتر از اسلام دم می‌زنید مدعی شده بودند می‌خواهیم مخاطبان همه ۷ میلیارد جمعیت زمین باشد. حالا به تدریج سران نهضت آزادی و سلطنت‌طلبان و... مصادیق حرکت فرا اسلامی و ضد انقلابی حلقه بهاری محسوب می‌شوند.

انتهای پیام