نتیجه افزایش سرمایه "کچاد" مشخص شد: 100 درصد در دو مرحله

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجمع فوق العاده چادرملو با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه 31 درصدی، قبل از ظهر امروز در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش با حضور 91.4 درصد سهامداران برگزار شد.

به این ترتیب،سهامداران با افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی موافقت کردند تا با رساندن سرمایه فعلی از 3.35 به 4.4 هزار میلیارد تومان،قادر به جبران مخارج انجام شده سرمایه گذاری ها شود.

همچنین مجمع فوق العاده انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از 4.4 به 6.7 هزار میلیارد تومان معادل 69 درصد از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی را به تصویب رساند تا اختیار عملی کردن آن را به مدّت 2 سال به هیات مدیره تفویض و پس از أخذ مجوز سازمان بورس نسبت به عملی شدن آن اقدام کند.

در این میان، موضوع فعالیت شرکت از اکتشاف وبهره برداری از معادن سنگ آهن وتولید کنسانتره از آن و تولید گندله ،تولید سنگ آهن (لامپ اور) ،تولید محصولات فولادی ،نصب و راه اندازی ، نگهداری ، تعمیرات ، بازرسی فنی ، سرویس تجهیزات ماشین آلات مورد نیاز به اکتشاف ، استخراج ، مهندسی ، فناوری ، طراحی ، احداث و بهره برداری از معادن و صنایع معدنی وابسته ، پائین دستی ، جنبی و تکمیلی،تولید کنسانتره ، سنگ آهن دانه بندی ، گندله ، آهن اسفنجی و فولاد، احداث و بهره برداری کلیۀ واحدها و تأسیسات نیروگاهی و تولید و فروش انرژی برق تغییر یافت .

انتهای پیام