سهم ۳۷.۲ میلیاردی بزرگترین بانک بورس در معاملات برخط و حضوری

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک صادرات اعلام کرد با صدور کد آنلاین بورسی برای دو هزار و ٧٩١ نفر و جذب بیش از چهار هزار و ٥٠٣ کاربر فعال حضوری بازار سرمایه توسط شعب این بانک، تعداد سهامداران جدید استفاده کننده از درگاه ویژه خدمات مشاوره مالی از زمان آغاز فعالیت کارگزاری در شعب تا پایان بهمن به هفت هزار و ٢٩٤ نفر رسید که نشان از تداوم تقاضا و افزایش اعتماد برای استفاده از خدمات کارگزاری شعب منتخب این بانک دارد.

مجموع معاملات برخط و حضوری انجام شده توسط درگاه‌های شعب بانک در این مدت از ٣٧.٢ میلیارد تومان فراتر رفته و طی پنج ماه اول راه‌اندازی آزمایشی این طرح تا زمان آغاز به کار رسمی پیشخوان ارائه خدمات مالی بانک صادرات که با ارائه محصولات متنوع مالی برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه همراه بوده بر تعداد کاربران استفاده کننده از خدمات کارگزاری بانک افزوده شده و این روند با شعار هر شعبه یک کارگزاری بورس با جدیت دنبال می‌شود.

آشنایی با فرهنگ سهامداری و دسترسی سریع‌تر به بازار سرمایه در نقاط مختلف از جمله مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی خدمات کارگزاری در قالب سوپر مارکت مالی در بانک صادرات بوده که با  تجهیز و راه اندازی آن در٥٠ شعبه در تهران و مراکز سایر استان‌ها شامل  ١٢ شعبه در تهران و ٣٨ شعبه در استان‌ها، علاوه بر ارائه خدمات مختلف مالی و بانکی از جمله خدمات بیمه، مشاوره‌های سرمایه‌گذاری و مالی،  امکان ثبت سفارش خرید و فروش و معاملات برخط را برای فعالان بازار سرمایه فراهم کرده است.

انتهای پیام