آثار مثبت فاینکس ۲۰۱۹ برای شرکت ها از نگاه مدیرعامل تامین سرمایه نوین

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،ولی نادی قمی به سنا گفت: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه  امکانی ویژه برای اعلان آخرین دستاوردهای بخش مالی اقتصاد و به نمایش گذاشتن یکپارچگی و همسویی نهادهای مالی در جهت ارایه خدمات به بخش واقعی اقتصاد و پیشرفته کردن اقتصاد خواهد بود.

وی با بیان اینکه فاینکس ۲۰۱۹ به عنوان بزرگترین رویداد ایران در این حوزه های سه گانه با حضور شرکت های توانمند داخلی و خارجی به ویژه استارت آپ ها برپا می‌ شود، افزود: این نمایشگاه فرصتی است تا  هم خدمات فعلی این شرکت ها در معرض دید عموم قرار گیرد و هم نوآوری های آتی معرفی شود.

این مقام مسئول ادامه داد: نگاهی به عملکرد برگزار کنندگان این نمایشگاه نشان می دهد، تجربه و پشتوانه بیش از ۱۰ سال برگزاری، امروز این رویداد را به عنوان مهمترین رویداد مالی در قله نگاه فعالان این بازارهای سه گانه در سطح منطقه نشانده و به همین خاطر طبیعی است که مشارکت فعال کارشناسان و متخصصان بازار مالی را به همراه داشته باشد.

نادی قمی الگوبرداری از شرکت های موفق خارجی و تسهیل ارتباطات بین المللی در صورت امکان، ارتقای سواد مالی، افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و  آموزش و فرهنگ سازی از طریق برپایی غرفه های تخصصی و کارگاه های آموزشی را از جمله اهدافی دانست که همواره در دستور کار نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بوده و سال جاری نیز انتظار می رود با قوت بیشتر دنبال شود .

بنابریان گزارش،دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از دوم تا پنجم اردیبهشت ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام