"تنوین" با ۲۲۰ تومان کشف قیمت شد/ کاهش سهمیه و آمار خریداران

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با آغاز فرایند عرضه اولیه 10 درصد و 700 میلیون سهم تامین سرمایه نوین در دقایقی پیش ، هر سهم این شرکت 220 تومان کشف قیمت شد.

در این میان قرار بود سهمیه هرکد حقیقی و حقوقی 3000 سهم باشد اما به دلیل استقبال متقاضیان به هر کد 1999 سهم با نقدینگی 442 هزار تومانی تعلق گرفت. به این ترتیب حدود 350 هزار و 175 سهامدار شامل 343 هزار و 137 حقیقی و 866 حقوقی ، قادر به خرید سهام هجدهمین شرکت تازه وارد شدند. 

براساس این گزارش،برخی فعالان هنگام سفارش گیری سهام"تنوین" که از ساعت 10:15 الی 12:30 تعیین شده بود با اختلال در سامانه معاملاتی آنلاین چند کارگزاری روبرو شده بودند.

از ابتدای سال تاکنون، هفده شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، پتروشیمی غدیر ، کشاورزی و دامپروی بینالود، پتروشیمی پارس، کشت و دام قیام اصفهان، عطرین نخ قم ، تجارت الکترونیک پارسیان کیش، دارو سازی اوه سینا، کشت و صنعت و دامپروری پارس ، پتروشیمی بصیر و سنگ آهن گهر زمین، صنایع ماشین های اداری ایران و شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان ، کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرم دره ، تامین سرمایه لوتوس پارسیان ، کشت و دامداری فکا و فروشگاه زنجیره ای افق کوروش وارد بازار سهام شده اند.

انتهای پیام