دلایل رفتارهای احمدی‌نژاد از نظر نماینده مجلس

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدجواد ابطحی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری و عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس درباره رفتارهای احمدی‌نژاد به برنا گفت: احمدی‌نژاد می خواهد در انقلاب، اصلاحات به عمل آورد. به این معنی که نمی‌خواهد انقلاب را ادامه دهد بلکه می‌خواهد در آرمان‌های انقلاب تجدیدنظر کند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان بعد از جریان ۱۱ روز خانه‌نشینی گفتند فتنه موسوی را ول کنید و بچسبید به فتنه احمدی‌نژاد. چون از اساس اصلاح‌طلبان دوست دارند کسی مقابل رهبری بایستد!

این نماینده مجلس ادامه داد: احمدی‌نژاد سعی نکرده در مورد این مباحث شفاف‌سازی کند و بعضی از جملات وی همانند این که مردم سالاری یعنی رای مردم، ابهام برانگیز است . چراکه وی می‌داند رای مردم مقبولیت می آورد اما مشروعیت نمی‌آورد اما دو پهلو صحبت کردن فضا را برای بهره‌برداری اصلاح‌طلبان مهیا کرده است.

ابطحی گفت: احمدی‌نژاد باید هر چه سریع‌تر گفتمان و رویه صحبت را اصلاح کند وگرنه هرچه جلوتر برود همه مخالفین وی و اصلاح‌طلبان این شیوه دو پهلو صحبت کردن را مخالفت با رهبری تعبیر می‌کنند. وی در گفت‌وگوهای مختلف از رهبری یاد می‌کند و اگر قصد تقابل داشت در مصاحبه اخیر عکس امام (ره) و رهبری بالای سر نمی‌گذاشت.

انتهای پیام