هیات دولت با عضو جدید شورای عالی بورس موافقت کرد+ سوابق و برنامه اولیه

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی استعفای ناگهانی دو هفته پیش حسین عبده تبریزی از ادامه حضور در شورای عالی بورس و به رغم اصرار وزیر اقتصاد، رئیس سازمان بورس، شاهین چراغی را برای عضویت در این شورا به دولت پیشنهاد کرده بود.

براساس این گزارش، از قرار معلوم هیات دولت هم با این پیشنهاد موافقت کرده تا چراغی رسما" وراد بالاترین نهاد تصمیم گیر بازار سرمایه شود.

وی با مدرک کارشناسی ارشد  مدیریت مالی از فعالان بازار سرمایه و رئیس هیات مدیره کارگزاری مهرآفرین و دارای سوابقی چون  در هیات مدیره شرکت بورس انرژی ، بیمه ملت،سرمایه گذاری گل گهرو...است.

براساس این گزارش، چراغی در واکنش به این رویداد اعلام کرد: ضمن قدردانی از زحمات حسین عبده تبریزی که از افرادی هستند که در توسعه صنعت سرمایه گذاری زحمات فراوان کشیده اند و به گردن ما حق دارند، امیدوارم در کنار دوست و برادر عزیرم جناب شاپور محمدی که سابقه همکاری و کارشناسی را نیز  قبلا با هم داشتیم ، بتوانم گامی کوچک در خصوص بحث های کارشناسی در شورا در کنار سایر بزرگواران بردارم.

اعتقاد دارم طیف متخصصین فارغ از بحث ها و دعواهای سیاسی که  در احزاب وجود دارد و بعضا موجب بی انگیزگی  آنان می شود نباید نسبت به جریان جامعه بی تفاوت باشد، زیر ساخت  توسعه توسط افراد متخصص پایه ریزی می شود و مسیر افراد متخصص از مسیر سیاسیون متفاوت است و باید نظرات کارشناسی را برای صرف و صلاح کشور ابراز کرد، لذا بر اساس آیه شریفه قران در سوره رعد که میفرماید، إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ

تک تک وظیفه داریم برای ایران سرافراز تمام تلاش را بکنیم تا بتوانیم در بازار سرمایه که خانه و کاشانه ما محسوب می شود، برای نسل جوان فرصت کار ، تحقیق و  توسعه و در نهایت زندگی بهتر  را ایجاد کنیم.

انتهای پیام