هشدار عجیب بنیان‌گذار واتس‌آپ به کاربران فیس‌بوک

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، برایان اکتون گفت: همه کاربران در سراسر جهان باید به منظور احترام و محافظت از حریم خصوصی صفحه کاربری و اکانت‌ها را در فیس‌بوک ببندند و برای همیشه آن را ترک بگویند.

این سخنان وی که جنجال‌های بسیاری را به راه انداخته بیشتر از این لحاظ که واتس اپ زیرمجموعه فیس‌بوک است و روزی بوسیله همین شرکت پر و بال پیدا کرد عجیب و دور از ذهن است و به عقیده بسیاری از تحلیلگران اظهارات برایان اکتون مظهر واقعی نمک نشناسی است.

البته برخی دیگر از کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند، واتس اپ همواره از نخستین روز تأسیس و آغاز به کار تاکید فراوانی بر محافظت از حریم خصوصی کاربران داشته و این بدان معناست که واتس اپ تنها به منظور جلوگیری از نقض حریم شخصی و افشای اطلاعات خصوصی و محرمانه آنها از کاربران درخواست کرده که از فیس‌بوک برای همیشه خارج شده و حساب کاربری و اکانت در این شبکه اجتماعی را ببندند.

پس از انتشار خبر رسوایی فیس‌بوک و نقض حریم شخصی کاربران آن، افراد مشهور و شرکت‌های کوچک و بزرگ بسیاری اقدام به حذف صفحه کاربری در این شبکه اجتماعی کرده‌اند تا بدین ترتیب، اعتراض  را نسبت به سهل انگاری فیس‌بوک نشان دهند.

انتهای پیام