نکته جالب و عجیب همتی درباره مخالفت شب عیدی با FATF / اثری بر بازار ارز ندارد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،عبدالناصر همتی در اینستاگرام اعلام کرد: دیشب که داشتم اخبار خبرگزاری ها و کانال های خبری را مرور می کردم به نکته جالبی برخوردم. خیلی برایم عجیب و تا حدودی مبهم بود.

در روزهای پایانی سال که مردم خسته از فشارهای اقتصادی در سایه آرامش نسبی ایجاد شده در بازارها در تدارک خرید های شب عید بوده و نرخ ارز در بازار آزاد نیز به آرامی در حال کاهش است، چند نفر از برادران بزرگوار تلاش کرده بودند با استفاده از توییتر و سایر رسانه ها، موضوع FATF را مطرح کرده و با اصرار به مردم یادآوری می کنند که فراموش نکنید: FATF مورد مخالفت اکثریت اعضای مجمع هست و چنین و چنان!!

الحمدالله بازار ارز حساسیت خود را نسبت به این نوع اظهارات تا حدود زیادی از دست داده است. فارغ از این قبیل اظهار نظرهای شخصی که در زمان و مکان خود محترم می باشد، مطمئناً مجموعه نظام، تدابیر لازم در این گونه موضوعات را به کار بسته و تصمیمات خود را بر اساس منافع کشور اتخاذ خواهد کرد.

جالب اینکه تیم تحریم ترامپ از پمپئو گرفته تا برایان هوک نیز به محض ایجاد آرامش در بازار ارز کشور به جنگ روانی تکراری( قطع کامل صادرات نفت ایران؛ به زودی!!) متوسل می شوند. مردم مطمئن باشند فارغ از این مباحث، بازار ارز با تدابیر اتخاذ شده و در چارچوب سیاست های بانک مرکزی سیر تعادلی را طی می‌کند و بانک مرکزی نیز بر روند بازار مسلط است.

انتهای پیام