اعضای هیأت مدیره پرسپولیس معرفی شدند+ سوابق

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: در جلسه مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس، اعضای هیأت مدیره این باشگاه معرفی شدند.

بر این اساس، ایرج عرب، جعفر کاشانی، علی رغبتی، مهرداد هاشمی و مهدی محمد نبی به عنوان اعضای هیأت مدیره این باشگاه هستند.

١- ایرج عرب؛ پیش از این از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معرفی شده بود، حالا رسماً هم به عنوان عضو هیأت مدیره معرفی شده است. وی که سابقه ریاست بر حراست کل وزارت ورزش و جوانان را در کارنامه دارد، در دوره مدیریت حمیدرضا گرشاسبی به عنوان مدیر اقتصادی باشگاه کارش را آغاز کرد. البته با گذشت زمان و جدایی اجباری گرشاسبی و اعضای هیأت مدیره سابق، عرب با حکم وزارت ورزش مدتی پرسپولیس را با پست سرپرستی اداره کرد تا مدیران جدید باشگاه معرفی شوند.

 ٢- جعفر کاشانی؛ از بزرگان باشگاه پرسپولیس و در سال‌های اخیر عضو هیأت مدیره بود. سال ١٣۴۶ با انحلال شاهین به پرسپولیس آمد و سال‌ها برای این تیم به میدان رفت و در چند سال اخیر هم به عنوان رئیس هیأت مدیره، پرسپولیس را همراهی می‌کرد.

 ٣- علی رقبتی؛ از مدیران قدیمی وزرات ورزش و جوانان محسوب می‌شود. در پست‌های مختلف در این وزارتخانه فعالیت کرده و از مسوولیت‌های اخیر وی می‌توان به مدیر بخش استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد. هم‌اکنون مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت این وزارت‌خانه است.

 ۴- مهدی محمدنبی؛ از کارمندان پیشین فدراسیون فوتبال و از افرادی که در این فدراسیون تجارب زیادی کسب کرده است. چند سالی هم سرپرست تیم ملی فوتبال بود و بعد از جام ملت‌های آسیا استرالیا، از سمت خود کنار رفت. از دیگر سوابق کاری نبی می‌توان به مدیرعاملی باشگاه گسترش پارس خودرو، قائم مقام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران، عضو هیأت مؤسس اتحادیه فوتبال باشگاه‌های کشور، مشاور اجرایی رئیس فدراسیون فوتبال، معاون اجرایی دبیر کل و رئیس کمیته مسابقات، دبیر کل فدراسیون فوتبال اشاره کرد.

 ۵- سید مهرداد هاشمی؛ از اعضای جوان هیأت مدیره پرسپولیس محسوب می‌شود. با توجه به سوابق و تحصیلات وی به نظر می‌رسد برای نقش آفرینی در سیستم اقتصادی باشگاه، به هیأت مدیره اضافه شده است. البته وی سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا را در کارنامه دارد.

انتهای پیام