نحوه خرید سهام بانک مهر اقتصاد هم مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،بانک مهر اقتصاد بعد از مشخص شدن نحوه خرید سهام موسسه اعتباری کوثر و دو بانک قوامین و انصار اعلام کرد: با توجه به اعلام رسمی ادغام بانک ها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه از سوی بانک مرکزی و بر اساس مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج از ساعت معاملاتی، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح دارنده سهام بانک مهر اقتصاد می‌تواند طبق شرایط ذیل پس از مراجعه به یکی از شرکت های کارگزاری عضو شرکت بورس، فرابورس یا شعب بانک مهر اقتصاد که مرتبط با یکی از کارگزاری های فوق است با ارائه دستور فروش و تکمیل فرم های مربوطه نسبت به فروش سهام اقدام کنند.

از روز یکشنبه ۱۸ فروردین به مدت ۳۰ روز کاری تا روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت سال آینده امکان استفاده از شرایط فوق فراهم است. همچنین قیمت سهام قابل خرید از هر کد سهامداری حقیقی و حقوقی های غیر وابسته به نیروهای مسلح به ارزش تابلو در زمان توقف نماد است. نوع سفارش از نظر اعتبار زمانی نیز  بدون محدودیت زمانی است.

سهام فوق توسط شرکت نگین ساحل رویال به عنوان شرکت زیرمجموعه این بانک خریداری می شود. در صورتی که سهامداران در مهلت تعیین شده نسبت به ارائه دستور فروش اقدام نکنند، می‌توانند تا زمان ارزش گذاری سهام این بانک فرابورسی توسط گروه کارشناسان رسمی و کشف ارزش ذاتی سهام تعامل کرده و پس از اعلام مبلغ کشف شده به ترتیب که متعاقباً اعلام خواهد شد، نسبت به فروش سهام مبادرت کنند. این بانک تضمینی مبنی بر اینکه ارزش ذاتی تعیین شده در آینده بیشتر از ارزش قابل خرید در حال حاضر باشد را نخواهد پذیرفت.

انتهای پیام