داعش اعتراف کرد: به آخر خط خلافت رسیدیم

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) عناصر باقی‌مانده داعش در شرق سوریه را در منطقه الباغوز  محاصره کرده و شمار زیادی از آنان نیز تسلیم شده‌اند.

قسد اعلام کرد: 38 عضو دیگر داعش را به قتل رسانده‌ که این موضوع نشانگر قریب‌الوقوع بودن پایان کامل عناصر داعش در شرق سوریه و حتی کل سوریه است. داعش نیز اخیرا با انتشار ویدیویی ضمن اعتراف به اینکه همه چیز روزی زائل خواهد شد، تلویحا به پایان خلافت اذعان کرد.

خبرگزاری اعماق منتسب به داعش در ویدیوییاعلام کرد: هر خسارتی در ترازوی دنیا و هر بلایی از جانب خدا است و در پایان آن سرودی خوانده می‌شود که این جمله در آن است "کل شیء صائر نحو الزوال" (همه چیز رو به نابودی در حال حرکت است).

رامی عبدالرحمن رئیس دیدبان حقوق بشر سوریه نیز گفت: درگیری‌ها به شکل پراکنده در زمین‌های کشاورزی الباغوز میان نیروهای سوریه دموکراتیک و داعش ادامه دارد و عملیات موشک‌پراکنی نیروهای دموکراتیک سوریه به سمت مواضع از جمله کشت‌زارهای الباغوز در کرانه شرقی رود فرات ادامه دارد و این حملات در راستای تلاش بی‌وقفه برای نابودی بقایای عناصر داعش یا تسلیم کردن آنهاست.قریب به دویست نفر از خانواده‌های داعش و عناصر آن از کشت‌زارهای الباغوز خارج شدند و هم‌زمان درگیری‌ها با کشته شدن نوزده عضو داعش ادامه دارد.

به گفته یک مقام دفاعی آمریکا سرکرده‌های ارشد داعش دیگر در الباغوز نیستند و نظامیان آمریکایی کاملا مطمئنند که در این منطقه کوچک هیچ سرکرده داعشی حضور ندارد.

انتهای پیام