قیمت خودرو ۱۰ درصد کاهش یافت/ادعای فروش محصولات به افراد خاص

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از مهر، رضا رحمانی با اشاره به اینکه هدف دشمن از تحریم‌ها در حوزه صنعت محقق نشده، گفت: تولید جریان دارد البته در ماه‌های گذشته نوساناتی داشته‌ایم و تلاش این بوده که این نوسانات رفع شود.

وی با بیان اینکه در سال آینده پروژه‌ها را ذیل اقتصاد مقاومتی ادامه می‌دهیم، افزود: درست است که تحریم موانع ایجاد کرده اما در عین حال فرصت‌هایی را نیز فراهم آورده و باید از این فرصت‌ها در سال آینده در بخش صنعت و تولید استفاده بیشتر کنیم.

این عضو کابینه در خصوص اینکه گفته می‌شود بیش از ۶۰ درصد خودروهای تولیدی به افراد خاص فروخته شده، ادامه داد: وقتی ثبت نام از طریق کد ملی و اینترنتی انجام می‌شود، چنین اتفاقی نمی‌افتد. اگر ثبت نام از طریق نمایندگی‌ها انجام می‌شد ممکن بود چنین اتفاقی رخ دهد البته اگر تخلفی مشاهده شود، حتماً برخورد می‌کنیم.

رحمانی با تاکید بر کاهش ۱۰ درصدی قیمت خودرو در چند روز گذشته در خصوص اینکه چه میزان وام در اختیار قطعه سازان قرار گرفته، گفت: از ۴ هزار میلیارد تومان تا الان بیش از ۳ هزار میلیارد تومان وام به قطعه‌سازان پرداخت شده البته اقدامات دیگری مثل اصلاح ساختاری، فروش اموال مازاد و ساخت داخل به جای واردات را آغاز کرده‌ایم.

انتهای پیام