نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در ایام نوروز مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، محمدرضا مهماندار گفت: از روز ۲۹ اسفندماه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران متوقف شده و این وضعیت تا پایان تعطیلات نوروزی یعنی ۱۶ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در سال آینده تغییری در طرح ترافیک و زوج و فرد ایجاد نخواهد شد، افزود: از ۱۷ فروردین ماه طرح ترافیک و زوج و فرد با همین شیوه ادامه خواهد داشت و اگر بنا باشد تغییری در آن اعمال شود قبل‌تر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: از ابتدای تیرماه 98 طرح جدید در محدوده حلقه دوم طرح ترافیک یا همان زوج و فرد اجرایی خواهد شد که جزئیات آن اعلام می‌شود.از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین طرح نوروزی پلیس راهور آغاز شده و برای برخورد با تخلفات حادثه‌ساز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و گروه های محسوس و نامحسوس با استقرار در معابر با تخلفات برخورد خواهند کرد.

مهماندار در مورد حداکثر سرعت در بزرگراه‌های تهران نیز گفت: به جز چند مورد استثنا حداکثر سرعت در بزرگراه‌های شمالی- جنوبی ۸۰ کیلومتر و در بزرگراه‌های شرقی- غربی ۹۰ کیلومتر است.رانندگان اجازه استفاده از مسیریاب‌ها را به صورت دیداری ندارند و تخلف محسوب می‌شود اما استفاده از سیستم صوتی آنها اشکالی ندارد.

انتهای پیام