پیش بینی ورود موج جدید بارشی از اواخر وقت فردا / درخواست پلیس تهران

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احد وظیفه در مورد آخرین پیش بینی ها از وضعیت آب و هوا اعلام کرد: امروز سه‌شنبه ، ضمن ادامه فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور به جز جنوب شرق به‌ تدریج از میزان ناپایداری‌ها در شمال غرب کشور کاسته می‌شود.

امروز شدت بارش‌ها در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، بخش‌های جنوب و مرکز و شمال شرق و شرق البرز مرکزی متمرکز خواهد بود و در ارتفاعات استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری و شرق کهگیلویه و بویر احمد، جنوب و غرب اصفهان، البرز، تهران، مازندران، سمنان، گلستان و خراسان شمالی و با شدت کمتر در شمال غرب به سبب بارش برف و مه‌آلودگی، اختلال در آمدوشد در جاده‌های کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

فردا نیز ضمن تضعیف این سامانه بارشی و عبور آن از مناطق غرب و مرکز کشور، بارش در شمال و جنوب شرق و بارش پراکنده برف در دامنه‌ها و ارتفاعات غربی البرز مرکزی پیش‌بینی می شود اما از اواخر فردا با ورود موج دیگری در نوار غرب و شمال غرب، بارش‌ها مجدد آغاز می‌شود. پنجشنبه نیز مناطق غرب و شمال غرب و دامنه‌های البرز مرکزی و به‌تدریج بخش‌هایی از شمال شرق تحت تاثیر این موج، بارش باران و برف خواهند داشت.

هوای تهران برای امروز و فردا و پنجشنبه هم ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد و گاهی با رگبار و رعد و برق خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این سه روز 14 و 4 درجه سانتیگراد است.

براساس این گزارش، در این میان پلیس تهران از همه ساکنین پایتخت و گردشگران خواست طی 48 ساعت آینده به مناطق دربند، درکه، فشم، لواسان، فرحزاد،کن و سولقان نروند.

انتهای پیام