وضعیت جوی سه روز آینده ایران و تهران اعلام شد/ باران سراسری از فردا

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احد وظیفه درباره آخرین پیش بینی هواشناسی در استان های کشور با بیان اینکه امروز برای شمال شرق کشور کاهش دما بین ۴ تا ۶ درجه پیش‌بینی می‌شود به ایسنا گفت: در اغلب مناطق کشور به جزء شمال غرب و جنوب شرق، بارش ادامه خواهد داشت که شدت آن در غرب خراسان شمالی، شمال شرق گلستان، و همچنین پاره‌ای از مناطق لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و غرب چهار محال و بختیاری است.

وی افزود: فردا نیز سامانه بارشی کل ایران را فرا می‌گیرد و شدت بارش فردا در شمال شرق، شرق سواحل دریای خزر، شمال سمنان، شرق یزد، غرب کرمان، و بخش‌هایی از کهگیلویه و بویر احمد و فارس رخ خواهد داد. روز سه‌شنبه نیز، عمده فعالیت سامانه بارشی در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق خواهد بود. 

وظیفه در آب و هوای دو روز آینده تهران هم گفت: فردا آسمان تهران، نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و در اوایل شب با کاهش ابر همراه خواهد بود. بیشترین و کمترین حد دمای تهران ۱۸ و ۱۱ درجه سانتی‌گراد است. همچنین سه‌شنبه، آسمان تهران صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود بیشترین و کمترین دمای تهران ۲۱ و ۹ درجه سانتی‌گراد باشد.

انتهای پیام