سایپا شایعه کاهش تولید و افزایش قیمت‌ را تکذیب کرد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ‎سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای از تداوم برنامه افزایش تولید و تنظیم بازار خودرو از طریق اجرای مستمر طرح فروش فوری و عمل به تعهدات قبلی خبر داد و اعلام کرد: این گروه با حمایت دولت و وزارت صنعت و همکاری همه نهادهای ذیربط و همچنین با اتخاذ تمهیدات و تدابیر مدیریتی، برنامه افزایش تولید و عرضه خودرو و نیز عمل به تعهدات قبلی در سال جدید را همچون ماه‌های پایانی سال گذشته با جدیت دنبال می‌کند.

بر همین اساس با توجه به استمرار قطعی طرح فروش فوری و ادامه روند عرضه خودرو توسط سایپا همچنانکه در اسفندماه سال گذشته پس از یک دوره افزایش مقطعی، قیمت برخی محصولات این گروه متعادل شد. اکنون نیز قیمت محصولات تثبیت شده و دارای ثبات است.

بنابراین از تمامی علاقه‌مندان به خرید محصولات سایپا درخواست می‌شود به شایعات بی‌پایه و اساس نظیر احتمال کاهش تولید و یا افزایش قیمت‌ها در آینده توجه نکرده و برای خرید خودرو با آرامش خاطر محصولات مورد نیاز را از طریق مبادی اعلامی این گروه نظیر سایت اینترنتی فروش فوری خریداری کنند و اطمینان داشته باشند سایپا برای افزایش تولید و عرضه خودرو و کنترل قیمت‌ها در بازار تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام