نخستین همکاری سازمان بورس و انجمن جهانی روابط عمومی/اهداف و مزایا

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در دومین روز از دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، سازمان بورس با انجمن جهانی روابط عمومی (Ipra) تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

این تفاهم‌نامه در قالب یکی از برنامه‌های فاینکس 2019 با حضور یاسر فلاح مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و اسوتلانا استاوروا رییس هیات مدیره انجمن بین‌المللی روابط عمومی و عالی‌رتبه‌ترین مقام این نهاد بین‌المللی به امضای طرفین رسید.

این تفاهم نامه به منظور ارتقا دیپلماسی عمومی ایران، انتقال تجارب بین طرفین و ارتقای سواد مالی به عنوان نخستین تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین انجمن بین‌المللی روابط عمومی با یک نهاد ایرانی منعقد شد.با این تفاهم‌نامه آخرین دستاوردهای بازار سرمایه و صنعت مالی به اطلاع جامعه جهانی می‌رسد.

بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس به‌عنوان بازوی اجرایی سازمان بورس در حوزه فرهنگ سازی به عضویت پیوسته این انجمن درمی‌آید.

استاوروا در این جلسه چگونگی مبارزه با اخبار جعلی، چگونگی رساندن صدایی مشخص با وجود صداهای مختلف و نیز چگونه پیدا کردن مخاطبان هدف را از جمله موضوعات مهم مورد نظر در این انجمن دانست و گفت: با توجه به اینکه در سال‌های آینده هوش مصنوعی زندگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، توانایی پاسخ به چنین پرسش‌هایی با توجه به چالش‌های پیش رو امری ضروری است. 

وی افزود: اگر بخواهیم ارزش واقعی موضوعی را به مخاطب برسانیم، باید این موضوعات و چالش‌ها را مد نظر قرار دهیم و برای این کار نیاز به فراگیری مهارت هایی داریم. ایپرا جانب سیاسی هیچ طرفی را نمی‌گیرد و البته پیام ایران را از طریق هیات مدیره پیگیری و خود را متعهد می‌کند تا در خصوص مشکلات ارتباطی ایجاد شده متاثر از تحریم،‌ راه حلی سودمند برای هر دو طرف پیدا کند.تا زمانی که با یکدیگر در ارتباط هستیم، ‌راه حلی پیدا خواهد شد.
انجمن بین‌المللی روابط عمومی قدمتی ۸۰ ساله دارد و ۱۲ هزار نهاد یا شخص از ۷۰ کشور عضو آنند.

انتهای پیام