سپر ریسک مالی و نرم افزار جامع مدیریت ریسک نهادهای مالی رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در سومین روز دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با حضور محمودرضا خواجه نصیری مدیرعامل تامین سرمایه تمدن و سعید فلاح پور معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس از نماد سپر ریسک مالی و  نرم افزار جامع مدیریت ریسک تمدن رونمایی شد.

خواجه نصیری در این مراسم گفت: تامین سرمایه تمدن در مسیر توسعه، برنامه ریزی های مختلفی داشت که سبب شد تاکنون، بزرگترین صندوق، بزرگترین درگاه اینترنتی و شرکت نرم افزاری شناخته شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته به دنبال آن بودیم تا فرآیند توسعه را به سمت خدمات مالی سوق دهیم،افزود: بر همین اساس  کلینک درمانگری مالی تمدن تاسیس شد تا بتواند تاثیرات مثبتی بر بازار سرمایه داشته باشد.برای بزرگ شدن باید بزرگ فکر کرد. بر همین اساس درخصوص ریسک فکر کردیم چراکه بعد از رشد، ثبات یک نهاد مالی است که اهمیت دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه 28 ماه کامل بر روی مفهوم مدیریت ریسک کار کرده و از برترین های این حوزه دعوت به همکاری کردیم،گفت: مجموع این تلاش ها به ایجاد مدل مفهومی درباره ریسک نهادهای مالی و تولید نرم افزار جامع مدیریت ریسک تمدن منجر شد.با سپر ریسک مالی تمدن می توان مفهوم مدیریت ریسک را برای تمام نهادهای مالی اجرایی کرد تا به عنوان یک ساختار قابل اتکا مورد توجه قرار داشته باشد.

خواجه نصیری ادامه داد: به کمک این نرم افزار در لحظه، تمام سرفصل های ریسک یک نهاد مالی سنجیده می شود و هزینه- فایده و شرایط ریسک نهادهای مالی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

انتهای پیام