درخواست معاون وزیرصنعت از شرکت بورسی برای فروش یک میلیارد دلاری

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ​ خداداد غریب پور در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت ملی مس ایران (اردشیر سعد محمد بجای محمدرضا اسدی راد ) گفت: رونق تولید، توسعه اکتشاف و افزایش فروش تا یک میلیارد دلار در شمار برنامه‌های مدیریت جدید قرار گیرد و انتظار می رود فروش حداقل ۸۰۰ میلیون دلار در شرکت مس محقق شود.

وی با اشاره به ارزش روز بازار حدود ۳۱ هزار میلیارد تومانی "فملی " افزود: نسبت P/E هرسهم شرکت هم حدود ۶.۲۶ مرتبه بوده که عدد بسیار برجسته‌ای برای شرکت بزرگ با فروش بالا در بورس است. وضعیت سهام و P/E شرکت مس به گونه‌ای است که جذابیت بالا و ارزنده‌ای برای بازار سرمایه دارد.
 
رئیس هیئت عامل ایمیدرو با بیان اینکه شرکت مس در اقتصاد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است گفت: به دنبال بازنشستگی اسدی راد، انتخاب مدیری متخصص، آگاه و عالم در اولویت قرار داشت که خوشبختانه مدیرعامل جدید شرکت مس دارای این ویژگی‌ها است و امیدواریم مدیریت جدید شرکت مس با همفکری ذینفعان و استفاده از ظرفیت‌های موجود، برگ زرین دیگری به ثبت برساند.
 
غریب پور با اشاره به اقدامات موثر شرکت مس طی ماه‌های گذشته ادامه داد: توسعه زیرساخت‌ها و کمک رسانی به هم وطنان سیل زده از جمله اقدامات موثر و مثال زدنی این مجموعه طی ماه‌های گذشته بوده است.

انتهای پیام