وعده بهبود شرکت های زیرمجموعه شستا و نخستین حضور دیوان محاسبات

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد رضوانی فر با اشاره به اینکه از همان ابتدای قبول مسئولیت در شستا، شفافیت و ارائه اطلاعات به هنگام و قابل اتکا به عنوان برنامه اساسی را در دستور کار قرار داده، گفت: در همان روزهای اول، فهرست کلیه اعضای هیات مدیره منتشر و صورت های مالی در سامانه کدال بارگذاری شد.

وی افزود: فارغ از اینکه شستا به دلیل عدم دریافت بودجه، مشمول حسابرسی دیوان محاسبات می شود یا نه با همکاری و تعامل سازنده با دیوان محاسبات ضمن ارسال اطلاعات همه شرکت‌ها، برای نخستین بار دیوان محاسبات در حال استقرار در برخی از شرکت‌ها است. موضوع تحقیق و تفحص از شستا نیز در مجلس درحال بررسی بوده و تمام موارد مربوط به پرونده‌های سنواتی دوره‌های گذشته مدیریت در وزارتخانه و شستا است.

این مقام مسئول با استقبال از پیگیری مجلس گفت: زمینه شکل گیری کلیه پرونده‌های حقوقی و مدیرانی که مسبب بوجود آمدن هر پرونده بوده‌اند کاملا مشخص است. بنابراین شفاف و علنی شدن این پرونده‌ها کاملا مورد حمایت و درخواست است چرا که با ورود مجلس، ظرفیت پیگیری موارد در سیستم قضایی تقویت خواهد شد.

رضوانی‌فر با تاکید بر اینکه همراهی نمایندگان سبب می‌شود ابعاد ضعف عملکرد گذشته شستا و دلایل آن کامل روشن شود،گفت: در دوره جدید مدیریت شستا ، شاهد بهبود معنادار شاخص عملکردی تمام زمینه‌ها در مجموعه‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه خواهیم بود.     

انتهای پیام