وزیر صنعت سر مجلس کلاه گذاشت/ کارشناس فقه در وزارت !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از مهر، حسین مقصودی گفت: علیرغم اینکه این روزها بحث استیضاح وزرایی همچون بطحائی، سلطانی‌فر، زنگنه و حجتی در مجلس مطرح است، موضوع استیضاح رحمانی نسبت به این وزرا بسیار داغ‌تر بوده و موافقان بسیار زیادی دارد.

وی با اشاره به محورهای این استیضاح افزود: نمایندگان از شرایط بخش صنعت ناراضی هستند و این بخش از کنترل رحمانی خارج شده و وی هیچ کاره است. همچنین در بحث قطعه سازان خودرو و نوع پرداخت پول به آنان مفاسدی وجود دارد که باید مشخص شود.

این نماینده مجلس با اشاره به عدم نظارت بر توزیع ارز ۴۲۰۰ تومانی، افزود: مشکلاتی که در زمینه تنظیم بازار وجود دارد، یکی از دلایل اصلی نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر صنعت است. متأسفانه عدم توجه به شایسته‌سالاری در این وزارتخانه بیداد می‌کند و افرادی براساس رانت و خویشاوندی امور اصلی این وزارتخانه را برعهده گرفته اند.

مقصودی با بیان اینکه تحصیلات رحمانی ارتباطی به این وزارتخانه ندارد، ادامه داد: متأسفانه رحمانی در مورد رشته تحصیلی هم سر مجلس کلاه گذاشت چرا که رشته تحصیلی وی ارتباطی به وزارت صنعت ندارد. وی کارشناس فقه از دانشگاه آزاد است!

انتهای پیام