کشف 3 کارت‌خوان‌ با گردش میلیاردی در دفتر سکاندار 15 ساله یک وزارتخانه !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابوالفضل ابوترابی با بیان اینکه تعداد امضاهای استیضاح وزیر نفت رو به افزایش است به فارس گفت: زنگنه در شرایط جنگی حال حاضر پانزده سال است که سکان وزارت نفت را بر عهده دارد و همواره در جلسات خصوصی و غیرخصوصی عنوان می‌کند ساخت پالایشگاه در ایران جواب نمی‌دهد و اعتقادی به ساخت پالایشگاه ندارد.

وی افزود: زنگنه در شرایط تحریم تمام سامانه را معطل کرده و هر روز بهانه می‌آورد. یک روز می‌گوید سران قوا باید اختیارات بدهند تا دیوان محاسبات و سازمان بازرسی گریبانگیر نشوند و اخیراً سه کارت‌خوان فروش در دفتر وی کشف شده که ده میلیارد تومان گردش مالی این کارت‌خوان‌ها بوده است. یکی از این کارت‌خوان‌ها به نام یکی از مسئولین خدمات دفتر زنگنه است.

این نماینده مجلس ادامه داد: مأموران امنیتی علاوه بر کشف کارت‌خوان در دفتر وزیر نفت، مقادیری طلا و دلار نیز کشف کرده‌اند که این مسئله موجب اختلافات و بحث‌هایی بین زنگنه و وزیر اطلاعات در هیأت دولت شده است. وزیر نفت عنوان کرده در این زمینه با وزارت اطلاعات همکاری نخواهم کرد.

ابوترابی گفت: معاونین زنگنه با حقوق‌ها و پاداش پایان خدمت نجومی بازنشست شدند و بار دیگر با حقوق‌های زیاد به عنوان مشاور در بخش‌های مختلف به کار گرفته شدند.همان معاونانی که در کرسنت محرومیت داشتند بار دیگر توسط زنگنه در سمت معاونت و همین معاونین بعد از بازنشست شدن و گرفتن پاداش پایان خدمت کلان دوباره در معاونت‌ها به کار گرفته شدند.

وی گفت: در این شرایط سخت اقتصادی که وزارت نفت نوک پیکان حمله و راهگشای مملکت است و همه هیأت وزیران در وزارت نفت خلاصه می‌شود بدترین گزینه برای وزارت، زنگنه است که جنگ اقتصادی را مدیریت می‌کند. وی هم از نظر روحی و هم جسمی خسته شده و دیگر نمی‌تواند در این جنگ اقتصادی ایفای نقش کند و ایران را به مقصد برساند.

انتهای پیام