جزئیات تیراندازی دستفروش‌ها مقابل تئاترشهر

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کیوان ظهیری به ایسنا گفت: حوالی ساعت 19 خبری درباره وقوع درگیری میان دو مرد و شلیک تیر در محوطه تئاتر شهر به اطلاع مرکز فوریت‌های پلیسی 110 رسید که در پی آن تیم گشت کلانتری در محل حاضر شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی 24 ساله با سلاح کلت کمری به سمت دوست 26 ساله‌ شلیک و وی را مصدوم کرده که بلافاصله نسبت به دستگیری ضارب اقدام و فوریت‌های پزشکی روی مضروب نیز در همان محل انجام شد.

این مقام مسئول با اشاره به انجام تحقیقات در کلانتری جامی ادامه داد: ضارب ادعا کرد فرد مضروب به مادر وی که در قید حیات نیست فحاشی کرده و به همین دلیل اقدام به شلیک به سمت پای چپ مضروب و تیر هوایی کرده است.

ظهیری درباره اینکه این فرد سلاح را چگونه تهیه کرده بود، گفت: متهم اعلام کرده اسلحه را در یکی از استان‌های غربی خریداری کرده است.

وی با بیان اینکه مصدومیت مضروب سطحی بود، افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم تاکنون سه بار اقدام به خودکشی کرده که ناکام بوده و اسلحه را نیز برای خودکشی خریده است.

ظهیری با بیان اینکه هر دو نفر دستفروش بودند، ادامه داد: ضارب در چهارراه کالج، تی‌شرت و مضروب نیز در محوطه تئاتر شهر بدلیجات می‌فروخت که حدود سه ماه از آشنایی‌ آنها گذشته بود.

انتهای پیام