علت عدم تایید معاملات شرکت تازه وارد و زمان بازگشایی نماد اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، افسانه اورجی درباره علت عدم تایید معاملات دیروز شرکت تازه وارد ژلاتين كپسول که بعد از بازگشایی نماد و رشد 135.8 درصدی رخ داد به بورس پرس توضیح داد: این رویداد ناشی از کشف قیمت نامناسب سهام و غیر واقعی بودن ارزش گذاری آن رخ داد .

وی ادامه داد: در حالی کشف قیمت هر سهم "دکپسول" در عرضه اولیه 5 خرداد با 570 تومان انجام شد که طبق  گزارش ارزش گذاری و اعلامی از سوی شرکت ، بیشترین قیمت هر سهم آن 830 تومان بوده و از زمان عرضه اولیه تا دیروز و طی کمتر از 10 روز کاری و برگزاری مجمع سالانه ، اتفاقی خاصی هم در شرکت رخ نداده بود.

این مقام مسئول ادامه داد: بنابراین با تکیه بر این موارد و همچنین امکان جابجایی آسان سهام توسط چند نفر با توجه به سرمایه اندک و 20 میلیارد تومانی، معاملات  دیروز این شرکت تایید نشد.

اروجی در مورد زمان بازگشایی نماد شرکت وارد ژلاتين كپسول هم گفت : به دلیل تخصیص 106 سهم به هر کد حقیقی و حقوقی و اقدام به خرید حدود 378 هزار و 219 نفر در روز اول و تعداد معاملات 14 هزار 379 دفعه ایی ، زیرساخت های فنی امکان ابطال معامله در زمان کمتری را نمی دهد. بنابراین "دکپسول" فردا به تابلو معاملات فرابورس باز خواهد گشت.

انتهای پیام