حمایت مالی دومین بانک بزرگ بورس از طرح توسعه یک مجموعه صنعتی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حجت‌الله صیدی در بازدیدی از شهرک صنعتی ماموت و نشست با مدیران این مجموعه، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این بانک برای ارائه خدمات مالی و بانکی را برشمرد و گفت: بانک صادرات آمادگی دارد با تمامی ظرفیت از طرح‌های توسعه‌ای و صادرات این شرکت پشتیبانی کند و جهت افزایش خط اعتباری نیز حمایت‌های ویژه‌ای از تولید صورت گیرد. نیازهای ارزی این مجموعه در همه عرصه‌ها و همه‌ جای دنیا تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه "وبصادر" فارغ از سودآوری‌ به دنبال حمایت از صنعت و حل مشکلات تولید است،طرح طراوت را از جمله قابلیت‌های این بانک دانست و افزود: بانک صادرات در قالب این طرح برنامه‌های ویژه‌ای برای حمایت از تولید طراحی کرده است. با استفاده از ضمانت‌نامه‌های ریالی امکان فروش اعتباری فراهم خواهد شد.

بهروز فردوس بنیان‌گذار و رئیس هیات‌مدیره مجتمع ماموت نیز با اشاره به ٥٤ سال فعالیت با سیستم بانکی گفت: بانک صادرات در بحران مالی به این شرکت کمک کرد و همچنان در حمایت از رونق تولید در کنار صنعت ایستاده است.

مهرزاد فردوس مدیرعامل این مجموعه نیز ضمن استقبال از طرح طراوت و ظرفیت آن برای حمایت از تولید گفت: در این مجموعه ٢٥٠ هکتاری، بیش از ٣٥٠٠ نفر به کار اشتغال دارند و با تولید روزانه ٤٧ دستگاه تریلی در انواع مختلف، ٤٠ درصد سهم بازار از کشنده‌ها از جمله اسکانیا، سیتراک و فوزو را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام