نرم‌افزار موبایلی دومین بانک بزرگ بورسی معرفی شد/ خدمات پرکاربرد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک صادرات اعلام کرده به‌ منظور رفاه حال بیشتر مشتریان، اقدام به تولید و معرفی نرم‌افزار موبایلی موسوم به " صاپ" برای ارائه خدمات پرکاربرد مبتنی‌ بر کارت کرده است.

این سامانه اولین نرم افزار موبایلی ارائه‌دهنده خدمت انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ بانک صادرات و تنها سامانه‌ای است که صدور آنلاین بیمه‌نامه را به ‌صورت مستقیم ارائه می‌کند.

سامانه صاپ از تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت با سیستم عامل‌ Android یا iOS پشتیبانی کرده و تنها با در اختیار داشتن رمز دوم کارت بانکی می‌توانید فعالیت‌های روزمره مالی را بدون محدودیت زمانی و مکانی در محیطی امن و با کاربری آسان انجام دهید.

از خدمات ارائه شده توسط سامانه صاپ می توان به انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ بانک‌صادرات و سایر بانک‌ها، خرید و صدور بیمه‌نامه آنلاین (بدون نیاز به حضور در دفاتر نمایندگی بیمه)، خرید شارژ مستقیم / بسته اینترنتی بدون محدودیت مبلغ، پرداخت قبوض خاص/ سازمانی، پرداخت قبوض خدمات عمومی، پرداخت قبض موبایل بصورت مستقیم، رویت گزارش تراکنش‌ها، انجام امور نیکوکاری، رویت گردش کارت (حداکثر صد تراکنش آخر طی 3 ماهه اخیر)،امکان ثبت و نگهداری تراکنش‌های پرکاربرد در فهرست محبوب من، امکان ثبت حداکثر 10 کارت بانکی، مدیریت پروفایل مشتری از طریق فهرست تنظیمات، خدمات گردشگری، خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و سایپا اشاره کرد.

براین اساس به منظور استفاده از خدمات متنوع آن کافی است آخرین نسخه نرم‌افزار را از https://apps.bsi.ir دریافت و نصب کنید و پس از ثبت نام و عضویت در سامانه از امکانات آن نیز بهره‌‎مند شوید.

انتهای پیام