گزارش نماینده مجلس از نتیجه جلسه با وزیر صنعت با ارجاع یک سئوال به صحن

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالله رضیان در تشریح نشست کمیسیون صنایع به حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معاونین وی و مدیران عامل ایران خودرو به خانه ملت گفت: در این جلسه 9 سوال از وزیر صنعت مطرح شد.

وی افزود: وزیر صنعت درباره وضعیت تولید و مدیریت صنعت خودرو و افراد حاضر در این صنعت توضیحاتی ارائه داد و سو جریان صنعت را نپذیرفت اما نکاتی درباره مشکلات ارائه کرد و مقرر شد جلسه‌ای برای حل برخی از ابهامات برگزار شود و در صورت عدم قانع شدن ، سوال به صحن ارجاع شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: دومین سوال در مورد تعهدات سایپا و ایران خودرو و رعایت حقوق مشتری بود که بعد از نکات اعلامی وزیر صنعت، مقرر شد اقدامات لازم با همکاری نماینده مجلس سئوال کننده، خودروسازان صورت گیرد تا راه حل لازم برای این مشکلات طراحی شود. سوال بعدی هم درباره عملکرد شرکت ماموت بود.

رضیان افزود: دیگر سوال‌ در مورد شرکت ماموت و اجرایی نشدن بخشی از تعهدات این شرکت بود که مقرر شد تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان جلسه ای برای حل مشکلات در این زمینه برگزار کند.

وی ادامه داد: درباره برنامه‌های وزارت صنعت برای حمایت از قطعه سازان هم مقرر شد برای حل مشکلات جلسه‌ای برگزار شود. اما نماینده سئوال کننده در خصوص کیفیت تولید و داخلی سازی قطعه سازی ، از توضیحات رحمانی قانع نشد و این سوال به صحن علنی ارجاع شد.

انتهای پیام