به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، یاسر رایگانی اظهار داشت: ۸۰۰ پرونده سیتروئن C3 با همکاری سایپا در زمینه جلب رضایت مشتریان و تحویل خودرو، بسته شد. این تعداد خودرو در طول یک ماه گذشته و بدون اینکه پرونده به محاکم قضایی فرستاده شود به متقاضیان تحویل شد.
بنابراین گزارش،گروه سایپا پاسخگویی به تعهدات و جلب رضایت یکایک مشتریان را بهعنوان یک اولویت جدی در دستور کار قرار داده و در چند ماه گذشته تلاش کرده با تسریع در تحویل خودرو مصرفکنندگان، نسبت به ایفای تعهدات اقدام کند.
انتهای پیام