پاسخ مدیرعامل "نوری" به علت عدم پذیرش مجدد و گرانی سهم + قول به سهامداران

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تقی صانعی با توجه به مهلت 6 ماهه و تمدید دو ماهه به پتروشیمی نوری مبنی بر الزام تکمیل اطلاعات جهت عرضه اولیه و عدم انجام آن در مهلت مقرر و اعلام طی کردن روند مجدد پذیرش توسط معاون پذیرش بورس تهران درخصوص اینکه آیا رایزنی خاصی با مقامات بالا صورت گرفت که این روند سپری نشد و این شرکت به عرضه اولیه رسید به بورس پرس گفت: هیچ رایزنی با شخص خاصی انجام نشده و این عرضه به مصلحت رقم خورده است.

وی افزود: شرایط اقتصادی "نوری" به مراتب بهتر از سال گذشته است . چراکه سال جاری توانستیم واحدهای تولید برش سبک و تولید پازایلین را راه اندازی کنیم. شرایط سال 97 با نوسان زیادی همراه بود اما خوشبختانه به پایداری رسیده است.  بورس حساسیت زیادی در مورد تهیه مدارک داشت که با پیگیری مشکلات و حل یک به یک آنها ، خواسته های بورس برآورده شد.

این مقام مسئول درباره علت عدم روند پذیرش مجدد هم توضیح داد : گزارش حسابرسی شده آخرین مدرکی بود که باید ارائه می شد و تصمیم با خود بورس بود. به هر حال سوالاتی در مورد این گزارش داشتند که جلساتی برگزار و سوء تفاهمات با مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس برطرف و اجازه واگذاری سهام داده شد.

صانعی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه با محدوده قیمت 2950 تا 3125 تومانی اعلام شده آیا این سهم مورد اقبال سهامداران قرار می گیرد به بورس پرس گفت: بله. قیمت اعلامی با P/E حدود 4.7 در نظر گرفته شده و عملکرد مطلوب پیش بینی شده در سال 98 با سود 1.6 هزار میلیاردی برآوردی نسبت به سود هزار میلیاردی سال گذشته، حاصل از تولید و بخاطر برنامه ریزی دیده شده است.

وی گفت: با توضیحات اعلامی هلدینگ خلیج فارس به عنوان نماینده سهامدار عمده برای حمایت از این سهم، این اطمینان به سهامداران داده می شود که "نوری" جزو سهام مقبول بازار قرار گیرد.

انتهای پیام