دلایل توقف و بازگشایی نماد ۱۹ شرکت و تعلیق یک سهم بورسی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در جریان معاملات دومین روز این هفته بازارسهام، نماد 19 شرکت بورسی و فرابورسی به دلایل مختلف بسته و باز شد.همچنین نماد پتروشیمی آبادان با توجه به عدم رعایت الزامات پذیرش تعلیق شد.

براساس این گزارش،نماد 4 شرکت سایپا، مدیریت سرمایه گذاری امید، داروسازی امین، حفاری شمال و حق تقدم استفاده نشده آن با توجه به بازگشایی نماد اصلی با محدودیت نوسان قیمت با استفاده از ساز و کار حراج آماده انجام معامله هستند، همچنین ادامه معاملات در نماد مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع قیمت کشف شده درحراج امکان پذیر است.

همچنین سه نماد هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، حمل‌ونقل‌توکا و سیمان کردستان با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شد که روز بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

نماد شرکت های سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران، مهندسی حمل و نقل پتروشیمی، سرمایه گذاری پردیس با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله هستند،ادامه معاملات در نمادهای مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع قیمت کشف شده در حراج امکان پذیر است.

نماد شرکت های بهنوش‌، نیروترانس‌، سیمان‌ سفیدنی‌ریز، ایران‌ارقام‌، شیمی‌ داروئی‌ داروپخش‌، تایدواترخاورمیانه‌ با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام به مدت 60 دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت.

نماد دو شرکت  سیمان قاین و سیمان شمال با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از ساز و کار حراج آماده انجام معامله هستند.

نماد شرکت پگاه‌خراسان‌ نیز با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد.

انتهای پیام