۷ سئوالی که نمایندگان از وزیر اقتصاد پرسیدند/ ارجاع یک سئوال به هیات رئیسه

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن حسینی شاهرودی درباره جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر اقتصاد و پاسخ وی به سئوالات 7 نماینده به خانه ملت گفت: سوال نماینده ارومیه درباره ماده 280 مالیات های مستقیم بود مبنی بر اینکه چرا سهمیه دهیاری ها و شهرداری ها پرداخت نمی شود که پس از توضیحات وزیر درباره کمبود بودجه قانع شد. سوال دوم درباره فرار مالیاتی برخی پزشکان بود که مقرر شد اسناد و مدارک بیشتر ارسال شود.

وی ادامه داد: سوال نماینده کرمان درباره مباحث مرتبط با اجرای FATF بود که مقرر شد وزارت اقتصاد اسناد و مدارک را در اختیار این نماینده قرار دهد. سوال نماینده فلاورجان هم درباره محرز بودن برخی تخلفات خصوصی سازی و دلیل عدم برکناری رییس این سازمان بود که دژپسند در این باره توضیحاتی ارائه کرد اما به دلیل عدم قانع شدن ، این سوال به هیئت رییسه ارجاع شد.

این نماینده مجلس افزود: دیگر سوال درباره تولید کاغذ بود که پس از توضیحات وزیر اقتصاد مقرر شد اسناد و مدارک تکمیلی تهیه و داده شود. سوال نماینده مشهد هم درباره لزوم ارائه لایحه مالیات بر عایدی سرمایه و عدم نقش آفرینی موثر صندوق بیمه حوادث طبیعی بود که پس از توضیحات وزیر این نماینده اقناع شد.

حسینی شاهرودی ادامه داد: دیگر سوال درباره نقش وزارت اقتصاد در حوزه دیپلماسی بود که مقرر شد وزارتخانه اسناد و مدارک را برای بررسی بیشتر  قرار دهد .

انتهای پیام