نحوه دریافت بسته ویژه اینترنتی همراه اول برای همه مشترکان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، همراه اول با فرارسیدن سالروز عرضه نخستین سیم کارت در ایران و کسب ربع قرن تجربه اپراتوری تلفن همراه، بسته دیتا با قیمت ویژه به مشترکان ارائه می کند.

شرکت ارتباطات سیار ایران به مناسبت ۲۵ سالگی، بسته اینترنت با ویژگی های جذاب ارائه کرده که تمامی مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور می توانند از نخستین دقایق امروز شنبه ۱۹ مرداد تا ساعت ۲۳:۵۹ همان روز، بسته ویژه را با تخفیف استثنایی خریداری و فعال کنند. این بسته هفت روزه که ۲۵ گیگا بایت حجم دارد با قیمت ۲۵ هزار تومان و از طریق کد دستوری #۶۷۱*۱۰۰* قابل خرید است.

بسته اینترنت ۲۵ سالگی همراه اول قابلیت فعالسازی بصورت هم زمان با تمامی بسته های اینترنت فعال را دارد‌ اما رزرو این بسته امکانپذیر نیست و فاقد تمدید خودکار زمانی و حجمی است.

بنابراین گزارش، بهره برداری از اولین فاز شبکه تلفن همراه مرداد سال ۷۳ در شهر تهران با ۲۴ سایت BTS و با ظرفیت ۹۲۰۰ شماره آغاز شد.اپراتور اول طی شش سال گذشته در ارزیابی هاى رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) همواره عنوان برترین جایگاه اپراتورهای تلفن همراه را برای خود حفظ کرده است.

انتهای پیام