پیش بینی آینده سهام و تحلیل تکنیکال سه شرکت توسط یک کارگزاری

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی از امروز معاملات بازار سهام بعد از تعطیلی یک روزه از سر گرفته می شود که کارگزاری آبان اقدام به انتشار تحلیل تکنیکال سه شرکت مهندسی نصیر ماشین ، کاشی سینا و نفت پاسارگاد کرد.

مهندسی نصیرماشین‌

موج اصلاحی در این نماد ۶۱٫۸ درصد از حرکت قبلی را اصلاح کرده و اندازه حرکت اصلاحی در مقایسه با حرکت اصلاحی قبل ۱۶۱٫۸ درصد است. قیمت در محدوده مناسبی برای برگشت قرار دارد اما همانطور که در تصویر مشخص شده هنوز از سطح حمایتی داینامیک فاصله دارد.

احتمال در جا زدن قیمت تا رسیدن به این خط زیاد است و می توان نوسانات قیمت و حجم را در این محدوده مد نظر داشت. چرا که احتمال ایجاد فرصت خرید جذاب دور از ذهن نیست.

کاشی و سرامیک‌ سینا

قیمت دراین نماد در انتهای یک حرکت صعودی متوقف شده و حرکت اصلاحی را شروع کرده که بیشتر این اصلاح در بعد زمان شکل گرفته است. می توان از تراکم ایجاد شده به عنوان تریگر در این نماد استفاده کرد و با خروج قیمت از این تراکم وارد معامله خرید شد و حد ضرر را زیر تراکم و یا آخرین کف شکل گرفته در نمودار در نظر داشت و حد سود را سقف کانال فرضی قرار داد.

نفت پاسارگاد

قیمت در این نماد بعد از برخورد به سقف کانال صعود متوقف شده اما افت چشمگیری در نمودار دیده نمی شود و در عوض قیمت در این محدوده متراکم شده است. خروج از این تراکم می تواند محرکی برای عبور از سقف کانال باشد. می توان رفتار قیمت را در این محدوده زیر نظر داشت.

انتهای پیام