دستورالعمل جدید صندوق های سرمایه گذاری در راه است / واکنش به تقدیر از روحانی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شاپور محمدی در حاشیه مراسم امروز سومین لیگ ستارگان بورس از ابلاغ دستورالعمل جامع صندوق های سرمایه گذاری در آینده نزدیک خبر داد و به خبرنگاران گفت: در پی درخواست فعالان ، محدودیت های فرآیند سرمایه گذاری در صندوق ها برطرف شد تا محیط فعالیت این ابزارها شفاف تر شود.

وی با اشاره به آمادگی بورس کالا برای عرضه محصولات کلیه محصولات کشاورزی وبا اولویت هایی مانند کشمش ، خرما و سیب ، در پاسخ به سئوالی درباره تقدیر رئیس جمهور از عملکرد سازمان بورس توضیح داد: با توجه به تحولات سیاسی و اقتصادی متعدد بین المللی و داخلی و فراز و نشیب های بازارها ، خوشبختانه بازار سرمایه ، تصویری با ثبات به نمایش گذاشت.

محمدی افزود: بخش عمده این نتیجه ناشی از حضور افراد متخصص و متعهد و دلسوز و فعالان و سرمایه گذارانی است که از تحصیلات عالی و تجربیات مناسبی برخوردارند. ضمن اینکه فرهنگ سرمایه گذاری ارتقا یافته و افراد، غالبا عادت به تحلیل و کسب درآمد از راه تحلیل کرده اند. طبیعتا سازمان بورس و ارکان بازار سرمایه ، شانی جز خدمتگزاری قائل نیستند و تلاش می کنند بازار سرمایه ضمن برخورداری از آرامش و قواعد مطلوب برای هدایت و راهبری، بتواند در آینده نیز از فعالان فرهیخته و با دانش کافی بهره مند شود .

انتهای پیام