جزئیات جدید از ثبت نام متقاضیان کارت سوخت و معرفی سایت مرجع

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فاطمه کاهی با اشاره به مشکلات پیش‌آمده برای متقاضیان کارت سوخت به فارس، گفت: زمانی که اعلام شد قرار است کارت سوخت دوباره احیا شود، حدود 750 هزار نفر در سامانه‌هایی که اعلام شد ثبت‌نام کردند. این افراد کسانی بودند که کارت سوخت نداشتند و می‌خواستند کارت سوخت آنها به کارت بانکی‌ متصل شود که برای این افراد کارت سوخت جدید صادر شده است.

وی ادامه افزود: اما عده‌ای کارت سوخت داشتند و متقاضی بودند اتصال به کارت بانکی بودند. برای این افراد پیامکی ارسال شد که اگر هنوز کارت سوخت دارند و مفقود نشده، عدد یک را ارسال کنند. بر این اساس عده‌ای عدد را ارسال کردند که برای این گروه کارت جدیدی صادر نخواهد شد اما آن افرادی که عدد را ارسال نکردند به منزله آن است که کارت سوخت ندارند و باید از طریق پلیس 10+ اقدام کنند.

این مقام مسئول با اشاره به کارت‌های سوختی که در باجه‌های پست معطل هستند، ادامه داد: افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند و هنوز کارت سوخت به دست آنها نرسیده، باید از طریق سایت EPOLICE.IR شماره پلاک را وارد کرده و بارکد پستی را از طریق این سایت تحویل بگیرند. در همین سایت لینک اداره پست تعبیه شده که این بارکد را در سایت اداره پست جستجو می‌کنند و باجه و منطقه پستی که کارت در آنجا قرار دارد، اعلام می‌شود و می‌توانند با مراجعه به آن اداره پست کارت سوخت را دریافت کنند.

کاهی تاکید کرد: کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند و هنوز کارت سوخت به دست آنها نرسیده، نیازی به حضور در مراکز پلیس 10+ ندارند و می‌توانند از طریق همین سایت کارت را بر اساس فرایندی که گفته شد تحویل بگیرند.

انتهای پیام