رویدادی خوش برای تکنیکالیست‌ها با نسخه و قابلیت جدید نرم افزار بورسی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در رویدادی خوش برای علاقمندان به استفاده از روش تکنیکال ( چارتیست ) در خرید و فروش سهام ، نسخه جدید ره‌آورد ۳۶۵ اندیکاتورهای تکنیکال را در ۳ قالب نقشه بازار، وضیعت اندیکاتور و فیلترهای آماده در اختیار کاربران قرار داده است.

در این نسخه کاربران به راحتی می‌توانند بدون نیاز به کدنویسی سهامی که از اشباع فروش خارج شدند را با چند کلیک شناسایی کنند و از فرصت‌های بازار سرمایه استفاده کنند.

ره‌آورد ۳۶۵ فهرست آن سهم هایی که الگو‌های شمعی مانند ستاره صبحگاهی، چکش و ... را تشکیل داده‌اند، و سهامی که در نقاط حمایت یا مقاومت به سر می‌برند را به راحتی در قالب فیلتر‌های آماده در اختیار قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند نمادهایی که طبق استراتژی‌های معاملاتی آنها سیگنال خرید داده‌اند را شناسایی و از زمان، استفاده بهینه را ببرند.

نقشه بازار ره‌آورد ۳۶۵ ، اولین دیدبان زنده‌ای که جدا از وضیعت بازدهی‌های بازار حجم‌های مشکوک و وضیعت تکنیکالی سهام بازار سرمایه را بصورت زنده در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نقشه بازار جدا از دسته‌بندی استاندارد صنایع بورسی، سهام‌ها را با دسته‌بندی ارزشی / رشدی و کوچک / بزرگ بودن شرکت‌ها به کاربران ارائه می‌دهد.

انتهای پیام