زمان ثبت سفارش و شرایط خرید سهام عرضه اولیه امروز ۲۰ درصدی اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق برنامه اعلامی و تا ساعتی دیگر عرضه اولیه 20 درصد از سهام غلتک سازان سپاهان در بازار دوم معاملات بورس تهران انجام می شود که شامل 75 میلیون سهم با محدوده قیمت 800 تا 840 تومانی هر سهم و سهمیه 200 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی است .

در این میان ، زمان سفارش گیری و شرایط خرید سهام " فسازان" از سوی مدیریت عملیات بازار شرکت بورس تهران به شرح زیر اعلام شد:

1- دوره ثبت سفارش از ساعت 10 الی 12:30 با امکان اصلاح و یا حذف سفارش است 

2- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 200 سهم بوده و و هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش است .

3-ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده ( کف قیمت 800 و سقف قیمت 840 تومان ) ، جهت ثبت سفارش امکان پذیر بوده و و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نیست. کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط فوق نسبت به ورود سفارش اقدام کنند.

4- پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و طبق ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرا بورس ایران خواهد بود.

انتهای پیام