پیش بینی مدیرعامل سایپا از تعداد خودروهای تحویلی با تولید عبور مستقیم

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جواد سلیمانی اعلام کرد: تا ۲۷ مرداد بیش از 43 هزار دستگاه از محصولات تحویل مشتریان شده و با برنامه ریزی و تکمیل و تحویل خودروهایی که از قبل با کمبود قطعات تولید شده بودند، پیش بینی می شود این عدد به بیش از ۵۳ هزار خودرو تا پایان مرداد برسد.

وی از تکمیل و تجاری سازی ۸ تا ۱۰ هزار محصول جهت فروش و تحویل به مشتریان خبر داد و افزود: تلاش بر این است تا با افزایش تولید و عرضه، علاوه بر کاهش تعهدات معوق، بازار را نیز به نفع مشتریان و مردم تنظیم کنیم.ب عد از مدیریت بحران تحریم های بین المللی و با اجرای برنامه های مختلف از جمله پویش بومی سازی قطعات مورد نیاز و تقویت زنجیره تامین از ابتدای تیرماه ، تولید عبور مستقیم در خطوط و سالن های تولید اجرا شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در تیرماه بخشی از تولیدات سایپا به شکل عبور مستقیم بود اما به مرور سهم این شیوه تولیدی اضافه شد تا اینکه در مرداد تمام محصولات بطور کامل و بدون کمبود قطعه تولید شده و در صورت تامین ارز مورد نیاز ، همین روند ادامه دارد.

به گفته سلیمانی، تولید به شیوه عبور مستقیم زمانی محقق می شود که خودرو بصورت کامل و بدون کسری قطعه تولید شده و مستقیما از خط تولید جهت عرضه به مشتری تحویل معاونت فروش شود.

انتهای پیام