نتایج مجمع اولین عرضه اولیه سال و "رمپنا، تیپیکو و پترول" / زمان پرداخت سود

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نتایج مجمع سالانه اولین عرضه اولیه سال جاری، گروه مپنا، هلدینگ تیپیکو و گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان به همراه زمانبندی پرداخت سود سهامداران حقیقی و حقوقی بصورت زیر اعلام شد:

مجمع سالانه سرمایه گذاری صدر تامین به عنوان اولین عرضه اولیه سال جاری ، صبح پنج شنبه هفته گذشته با حضور 91.4 درصد سهامداران در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره برای سال مالی منتهی به اردیبهشت سال جاری و نظر حسابرس و بازارس قانونی شرکت، ضمن تصویب صورت های مالی بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 296 ریال سود محقق شده هر سهم، 450 ریال معادل 152 درصد برای هر سهم توزیع شود.

همچنین با رای اکثریت آرا، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری صبا تامین، سرمایه گذاری سیمان تامین، سرمایه گذاری دارویی تامین و تاپیکو برای دو سال دیگر به عنوان اعضای هیات مدیره جدید ابقا شدند.

براین اساس، سهامداران حقیقی با همراه داشتن کارت ملی و کد سهامداری طبق برامه زمانبندی اعلام شده با مراجعه به هریک از شعب بانک ملت می توانند سود سهام خود را دریافت کنند.سود سهامداران حقوقی نیز با ارسال مشخصات و اطلاعات حساب بانکی به حساب آنها طبق زمانبندی واریز خواهد شد.

جدول زمانبندی تقسیم سود "تاصیکو"

مجمع سالانه گروه مپنا نیز صبح پنجشنبه 31 مرداد ماه با حضور 93.3 درصد حاضرین در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره برای سال مالی منتهی به فروردین سال جاری و نظر حسابرس و بازارس قانونی شرکت،ضمن تصویب صورت های مالی بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 580 ریال سود محقق شده هر سهم، 120 ریال معادل 21 درصد برای هر سهم توزیع شود.

براین اساس،سهاداران حقیقی از 29 آذر ماه با در دست داشتن اصل کارت ملی و مراجعه به شعب بانک سپه برای دریافت سهام اقدام کنند و سود سهامداران حقوقی نیز از 31 فروردین سال 99 واریز می شود.

مجمع سالانه سرمایه گذاری دارویی تامین معروف به تیپیکو بعداز ظهر چهارشنبه 30 مرداد ماه با حضور 75.7 درصد سهامداران در موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره برای سال مالی منتهی به اردیبهشت سال جاری و نظر حسابرس و بازارس قانونی شرکت،ضمن تصویب صورت های مالی بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 2128 ریال سود محقق شده هر سهم، 2000 ریال معادل 94 درصد برای هر سهم توزیع شود.

همچنین با رای اکثریت آرا، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، تاپیکو، سرمایه گذاری صدر تامین، سرمایه گذاری صبا تامین و صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر به مدت دو سال به عنوان اعضای هیات مدیره جدید انتخاب شدند که در این میان،سرمایه گذاری سیمان تامین در ترکیب قبلی حضور داشت که صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر جایگزین آن شد.

بر این اساس، سهامداران حقیقی با همراه داشتن مدارک شناسایی می توانند طبق برنامه زمانبندی اعلام شده به یکی از شعب بانک رفاه کارگران مراجعه و سود سهام را نقداً دریافت کنند. سود سهامداران حقوقی نیز با ارسال مشخصات و اطلاعات حساب بانکی با امضای صاحبان مجاز امضاء و مهر شرکت به امور سهام، طبق برنامه زمانبندی به حساب آنان واریز خواهد شد .

جدول زمانبندی تقسیم سود "تیپیکو"

مجمع سالانه گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان صبح روز یکشنبه 20 مرداد ماه با حضور 89.1 درصد سهامداران در پژوهشکده صنعت نفت برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره برای سال مالی منتهی به اردیبهشت سال جاری و نظر حسابرس و بازارس قانونی شرکت،ضمن تصویب صورت های مالی بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 256 ریال سود محقق شده هر سهم، 150 ریال معادل 59 درصد برای هر سهم توزیع شود.

براین اساس، سهامداران حقیقی طبق زمانبدی اعلام شده به یکی از شعب باک اقتصاد نوین مراجعه و با ارائه اصل کارت ملی نسبت به دریافت سود اقدام کنند. ضمنا سود سهامداران حقوقی نیز طی مهلت قانونی در وجه حساب های اعلام شده پرداخت می شود.

جدول زمانبندی تقسیم سود "پترول"

انتهای پیام