تحلیل تکنیکال و قیمت احتمالی سهام سه شرکت صف خرید و مثبت

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه سیر صعودی قیمت ها و متغیرهای اصلی معاملات که منجر به رونق جالب توجه بورس شده ، سهام سه شرکت دارای صف خرید و مثبت مخابرات، سرمایه گذاری البرز و لیزینگ رایان سایپا توسط کارگزاری آبان بررسی و تحلیل تکنیکال شد .  

مخابرات ایران : قیمت سهام این شرکت کماکان گارد صعودی را با قدرت حفظ کرده و در هر بار صعود سقف جدید ثبت می کند. انتظار می رود رفته رفته قیمت به خطوط هشدار بالاتر چنگال و سقف کانال برسد که در این صورت هدف های ۵۵۰ و ۶۸۰ تومانی پیشروی قیمت خواهد بود.

سرمایه‌ گذاری‌ البرز :‌ این سهم به اهداف مورد نظر دست پیدا کرده اما کماکان نشانه ای از ضعف و برگشت در قیمت دیده نمی شود. هدف بعدی را می توان ۴۲۰ تومان و خط هشدار بعدی در نظر داشت.  چنانچه قیمت به کمتر از خط هشدار قبل برگردد ، سناریو صعود بی اعتبار خواهدشد.

لیزینگ رایان‌ سایپا : برای نوسانات قیمت این سهم ، دو کانال با شیب های متفاوت می توان رسم کرد. همانطور که مشخص است قیمت هر بار از کف کانال جدا شده و به سقف رسیده و در حال حاضر هم خط مقاومت ۱۷۱ تومانی را پیش رو دارد. چنانچه موفق به شکست این مقاومت شود احتمال رسیدن به ۳۰۰ تومان و سقف کانال به شدت قوت خواهد گرفت.

انتهای پیام