اعتراض سهامداران به توضیحات همراه با چند اشتباه فاحش شرکت دارای صف خرید

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بی توجهی و همراه با اشتباهات برخی شرکت های معدود در اطلاع رسانی و احترام به شعور مخاطبان ادامه دارد و این بار شرکت بورسی لیزینگ ایران با انتشار نتایج حاصله از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی ، موجب اعتراض سهامداران شده است.

براساس این گزارش، "ولیز" که امروز با صف خرید و رشد 10 درصدی قیمت روبرو شده ، چهارشنبه گذشته به دلیل افزایش بیش از 50 درصدی قیمت سهام (از 157 به 235 تومان) با توقف نماد روبرو و مشمول برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در مورد افزایش سرمایه و صورت های مالی و... شد اما انتشار نامه این شرکت در ساعت 21:21 چهارشنبه ( اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی) با چند اشتباه فاحش ، نشان از بی توجهی مدیرعامل به رعایت حداقل ها در اعلام توضیحات داشت.

این شرکت علاوه بر انتشار نامه بدون اسم و امضا مدیرعامل در کدال ، تاریخ نامه را 18 اردیبهشت سال جاری قید کرده و سرمایه اسمی را به جای 60 میلیارد تومان ، 6 میلیارد تومان و سرمایه احتمالی آینده را 21 میلیارد تومان اعلام کرده است. از سوی دیگر زمان سال مالی منتهی به اسفند گذشته را سال 1387 نوشته است .

در کنار این موارد مهم که از جمله بدیهیات نگارش نامه و اطلاع رسانی به سرمایه گذاران است ، پاسخ های اعلامی در حد و اندازه و یک شرکت بورسی حاضر در بازار اول معاملات و تابلوی اصلی نیست و انتظار می رود مسئولان سازمان بورس و بورس تهران برای حفظ شان بازار سرمایه و شعور مخاطبین با چنین مواردی برخورد کرده و مانع از تکرار شوند.


 

انتهای پیام