نسخه جدید موبایلت عرضه شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،بانک سامان اعلام کرد: در نسخه جدید اپلیکیشن موبایلت که با کد نسخه 3.41 در دو بستر اندروید و iOS عرضه شده، کاربران علاوه بر دسترسی‌های قبلی، امکان جدیدی برای مشاهده تراکنش‌های دستگاه‌ کارت‌خوان توسط پذیرندگان سامانی در اختیار دارند.

بهینه‌سازی اپلیکیشن برای اندروید Q و همچنین دستگاه‌های iPad نیز از دیگر تغییرات نسخه جدید موبایلت است.علاوه بر این امکان تغییر نام کاربری و به اشتراک گذاشتن متن و عکس رسید نیز فراهم شده است. در کنار این، کپی کردن شماره کارت، سپرده و توضیحات در صفحه جزئیات تراکنش از دیگر قابلیت‌هایی است که در نسخه جدید ایجاد شده است.

در این نسخه، گروه توسعه‌دهنده موبایلت ضمن رفع مشکلات گزارش شده از سوی کاربران، این امکان را نیز فراهم کرده اند تا چنانچه فردی بخواهد نام کاربری‌ را حذف و از این اپلیکیشن خارج شود از بخش تنظیمات این کار را انجام دهد.

نسخه لایت (PWA) اپلیکیشن موبایلت نیز هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار دارد و گروه توسعه‌دهنده در حال افزودن قابلیت‌ها و امکانات جدید به این نسخه نیز هستند که به‌مرور و بصورت خودکار به‌روز خواهد شد.علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اپلیکیشن موبایلت و دانلود آن می‌توانند به سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.com مراجعه و یا با شماره 0216422 تماس بگیرند.

انتهای پیام